Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani
Banyak fakta dari sumber sejarah menunjukkan bahawa Batu Permata ,Batu mustika, Barang mistik , Antik ,Rajah maupun benda benda bertuah mempunyai tempat yang amat istimewa di hati kalangan masyarakat dunia khasnya masyarakat Malaysia sejak Nenek Moyang Kita
Walaupun pada umumnya Batu Permata dan Barangan Antik dan Mistik ini hanya dimiliki oleh golongan tertentu saja,
Dengan banyak fakta dan bukti dari golongan rakyat biasa mahu pun atasan yang banyak menggunakannya dalam mendampingi perjalanan hidupnya
Batu Permata, Barangan Mistik, Antik dari kami boleh dimiliki siapapun,
Selain sebagai perhiasan sebenarnya Batu Permata dan barangan mistik mempunyai Rahsia yang tersendiri dengan izin Allah swt semata-mata.
Sebab itulah ianya tetap mendapat tempat dalam masyarakat di mana-mana tempat pun di dunia. Barangan daripada kami lebih khusus kepada pertempuran.Semoga dapat memanfaatkannya kearah kebaikan atas izin Allah S.W.T

Tuesday 10 July 2012

Batu Badar Besi Berkhadam


batu badar besi berkhadam ini khasiat untuk membuka aura positif tubuh badan,pendinding,ketahanan tubuh badan,penghancur ilmu lawan dan pertempuran..batu ini boleh melekat pada magnet..

Maharnya RM277.77


Ditebus oleh Saudara Syukri

0126758563

2 comments:

  1. Salam. Kami mempunyai pembeli barangan berkhadam yang kebal umum seperti delima merah, geliga lipan, kulit kerbau landau, batu embun, batu pelangi dan sebagainya. Barangan tersebut mestilah kebal umum iaitu untuk kegunaan diri pemilik, perubatan dan mencari rezeki.

    Sekiranya barangan tuan-tuan mencapai tahap sebagaimana yang dinyatakan di atas tadi, kami mempunyai pembeli yang akan membayar berapa saja mahar yang disebutkan oleh pemiliknya. Sekiranya barangan tersebut benar-benar kebal semasa urusan menguji kekebalan barang, pembeli akan membiayai kos pengangkutan dan penginapan pemilik barang di hotel.

    Urusan akan dilakukan di Kuala Lumpur dan kami akan ajarkan kaedah membawa barangan berkhadam ini ke Kuala Lumpur. Mahar akan dibayar secara tunai kepada pemilik barang. Hubungi saya Zull 0129802627 untuk urusan.

    ReplyDelete
  2. saya ada badar besi,tapi kalau nak jadi kebal umum kenalah ada pengisian,sebab setiap orang ada aura masing masing,batu ni saya cari dan saya canai sendiri,memang asli,tapi kalau setakat tetak atau tikam insyaallah tak tembus,itu kebal darurat,tapi kalau nak jadi kebal umum kena ada amalan dan pengisiaan yang betul,walaupun besi kuning sekalipun mesti kena dengan aura si pemakai,tapi kalau tak serasi dengan si pemakai mestilah buat pengisian dan amalan...arwah datok saya pun ada ilmu kebal tu dan saya tahu cara pengisiaan kebal ini..

    ReplyDelete

Followers